E-Commerce akcie

E-commerce akcie představují hodnotu společnosti, která prodává zboží a služby přes internet. Existuje mnoho různých typů akcií těchto retail prodejců. Některé jsou veřejně obchodovatelné na burze, jiné jsou v soukromém vlastnictví jejich zakladatelů nebo vlastníků. Neexistuje žádný typ akcií E-commerce, který by byl lepší než jiný. Vše záleží na tom, co v investici hledáte.

Odvětví e-commerce je stále rostoucím trhem. Budoucnost v tomto odvětví je jasná. E-commerce v posledních několika letech rychle roste a předpokládá se, že v příštích letech poroste ještě více. Růst prodejů e-shopů je dán řadou faktorů, jako je cenová dostupnost digitálních zařízení, pohodlí nakupování online a měnící se očekávání spotřebitelů. E-commerce bude pro maloobchodníky i v budoucnu důležitým kanálem, protože jim umožňuje oslovit širší zákaznickou základnu snadněji než kamenné prodejny. Tyto Společnosti inovují digitální prostor a vytvářejí pro zákazníky nové nákupní zážitky. Digitální transformace také vytváří efektivnější a příjemnější zážitky pro zákazníky.

Jaké faktory bych měl zvážit při investování do akcií e-commerce?

Faktory, které je třeba vzít v úvahu při investování do akcií e-commerce, jsou finanční zdraví společnosti, její obchodní model a výkonnost společnosti. Pokud chcete investovat do akcií e-commerce, měli byste před jakoukoli investicí nejprve prověřit tyto tři faktory.

Investice do těchto společností může být také riziková, protože neinvestujete pouze do společnosti, ale také do celého online trhu. Růst onoine trhu je hlavním faktorem, který může ovlivnit úspěch společnosti elektronického obchodu.

Nakupování online se stalo pohodlnějším způsobem nákupu zboží a služeb. Rychlý růst je způsoben následujícími důvody:

  • Pohodlí - lidé mohou nakupovat z domova nebo na cestách pomocí svých mobilních zařízení.
  • Výběr - na internetu je k dispozici mnoho výrobků a značek.
  • Cena - ceny jsou často nižší než v obchodech a pro nakupující online, kteří se přihlásí do mailingových seznamů a věrnostních programů, existují slevy.
  • Personalizace - prodejci nabízejí personalizovaná doporučení na základě historie prohlížení, historie nákupů a dalších údajů zákazníka.

Jaká je nejhodnotnější e-commerce společnost na světě?

Ve světě e-commerce  a online retail prodeje je Amazon nesporným šampionem. Amazon je nejen nejhodnotnější společností na světě, ale také nejziskovější. Čistý zisk společnosti Amazon za rok 2021 činil 33 miliardy dolarů a její tržby dosáhly 469 miliard dolarů. Společnost Amazon dokázala tak rychle růst, protože má širokou nabídku v různých segmentech trhu a působí v celosvětovém měřítku s více než 100 miliony produktů.

Další společnost Alibaba -  od svého založení v roce 1999 rychle roste a nyní je s 11% podílem na trhu druhým největším online prodejcem. Hlavními službami společnosti Alibaba jsou tržiště Taobao, tržiště Tmall, Juhuasuan a další.

Logo eToro
Nabídka Detaily
Minimální vklad 1000 Kč
Akcie a ETF Dostupné
Demo učet Zdarma
Vzdělávání Zdarma
Kopírování investorů Možné
Ochrana pojištění až do výše 1 milionu EUR ve spolupráci s Lloyd's of London. eToro je regulováno několika regulačními autoritami, včetně CySEC a FCA
Varování ohledně rizik: 51% účtů CFD retailových klientů přichází o peníze.