Měsíční index tržeb Maloobchodních Prodejů – Advance Monthly Retail Sales

Maloobchodní prodeje jsou klíčovou silou v naší ekonomice. Měsíční index tržeb Maloobchodních Prodejů zaznamenává zboží, které je prodáno společnostmi v rámci maloobchodního prodeje. Zahrnuje každého od Walmartu až po obchod se smíšeným zbožím na rohu.

Měří měsíční procentní změnu v celkových příjmových dokladech maloobchodních prodejen a zahrnuje stále a nestálé zboží. Je první skutečný indikátor síly spotřebitelských výdajů. Census Bureau nemůže sklidit údaje od každého prodejce, místo toho se ptá stovek firem různých velikostí a obchodů, které nabízejí nějakou formu maloobchodního prodeje.

Většina společností je náhodný výběr prodejců. Limity hodnoty maloobchodních prodejů však leží ve skutečnosti, že se zaměřuje na zboží a ignoruje služby a ostatní prvky jako pojišťovnictví a legálně poplatky. Jako dodatek, zpráva je zveřejněna v nominálních hodnotách ne v reálných, takže nezahrnuje inflaci. Hodnota maloobchodních prodejů je také předmětem rozměrných revizí, i když jsou vyňaty prodeje aut.

Každý měsíc jsou údaje zveřejněné a ukazují procentní změnu údajů z předchozího měsíce. Negativní číslo indikuje, že se prodeje snížily z prodejů v minulém měsíci.

  • Datum vydání: Kolem 12 dne v měsíci
  • Čas vydání: 14:30
  • Pokrytí: Údaje předchozího měsíce
  • Vydáno: Bureau of Census

Co to ​​znamená pro investory:

Tento indikátor je velký Hybatel trhu, obzvláště pro maloobchodní akce. Údaje jsou velmi přesné, protože údaje maloobchodních prodejů se zveřejňuje každé dva týdny předchozího měsíce.

Silné stránky:
Údaje jsou extrémně přesné (časově). Odpovědi v dotazníku jsou dány na předešlém měsíci v porovnání s předchozím měsícem.

Slabé stránky:
Údaje maloobchodních prodejů nejsou považovány za nejpřesnější, údaje jsou obvykle revizovány tři měsíce zpětně a revize mohou být dost velké. Údaje jsou často velmi volatilní a trendy mohou být těžko rozpoznatelné. Indikátor je založen na utracených dolarech, takže rostoucí ceny (nebo inflace) by mohla způsobit, že údaje maloobchodních prodejů budou vyšší.

Podobné:   PMI – Index nákupních manažerů
Krpenský Martin
Ověření brokeři na akcie, etf i krypto
Reálné akcie a kryptoměny. Nízký minimální vklad 100 USD. Možnost kopírování obchodů. Denní webináře a zprávy z trhů pro klienty.
4.8
76% CFDs účtů retailových je ztrátových
Reálné akcie a ETF. Nízké poplatky + Česká zákaznická podpora. Více než 5200 instrumentů k obchodování. Denní webináře a zprávy z trhů pro klienty.
4.5
76% CFDs účtů je ztrátových
© Copyright 2024 ForexSrovnávač.cz