Měsíční index tržeb Maloobchodních Prodejů – Advance Monthly Retail Sales

Ekonomické ukazatele
author

Maloobchodní prodeje jsou klíčovou silou v naší ekonomice. Měsíční index tržeb Maloobchodních Prodejů zaznamenává zboží, které je prodáno společnostmi v rámci maloobchodního prodeje. Zahrnuje každého od Walmartu až po obchod se smíšeným zbožím na rohu.

Měří měsíční procentní změnu v celkových příjmových dokladech maloobchodních prodejen a zahrnuje stále a nestálé zboží. Je první skutečný indikátor síly spotřebitelských výdajů. Census Bureau nemůže sklidit údaje od každého prodejce, místo toho se ptá stovek firem různých velikostí a obchodů, které nabízejí nějakou formu maloobchodního prodeje.

Většina společností je náhodný výběr prodejců. Limity hodnoty maloobchodních prodejů však leží ve skutečnosti, že se zaměřuje na zboží a ignoruje služby a ostatní prvky jako pojišťovnictví a legálně poplatky. Jako dodatek, zpráva je zveřejněna v nominálních hodnotách ne v reálných, takže nezahrnuje inflaci. Hodnota maloobchodních prodejů je také předmětem rozměrných revizí, i když jsou vyňaty prodeje aut.

Každý měsíc jsou údaje zveřejněné a ukazují procentní změnu údajů z předchozího měsíce. Negativní číslo indikuje, že se prodeje snížily z prodejů v minulém měsíci.

  • Datum vydání: Kolem 12 dne v měsíci
  • Čas vydání: 14:30
  • Pokrytí: Údaje předchozího měsíce
  • Vydáno: Bureau of Census

Co to ​​znamená pro investory:

Tento indikátor je velký Hybatel trhu, obzvláště pro maloobchodní akce. Údaje jsou velmi přesné, protože údaje maloobchodních prodejů se zveřejňuje každé dva týdny předchozího měsíce.

Silné stránky:
Údaje jsou extrémně přesné (časově). Odpovědi v dotazníku jsou dány na předešlém měsíci v porovnání s předchozím měsícem.

Slabé stránky:
Údaje maloobchodních prodejů nejsou považovány za nejpřesnější, údaje jsou obvykle revizovány tři měsíce zpětně a revize mohou být dost velké. Údaje jsou často velmi volatilní a trendy mohou být těžko rozpoznatelné. Indikátor je založen na utracených dolarech, takže rostoucí ceny (nebo inflace) by mohla způsobit, že údaje maloobchodních prodejů budou vyšší.

Krpenský Martin
Ověření brokeři na akcie, ETF, Krypto i Forex
Reálné akcie a ETF. Nízké poplatky + Česká zákaznická podpora. Více než 8600 instrumentů k obchodování. Denní webináře a zprávy z trhů pro klienty.
4.8
Hodnocení uživatelů
  ➡️ Trustpilot hodnocení 4.0/5 ⭐  (Průměr z celkového počtu 1174 hodnocení) ➡️ Google play hodnocení 4,4/5 ⭐ (Průměr z celkového počtu 57 000 hodnocení)  
75% CFDs účtů je ztrátových
Reálné akcie a kryptoměny. Nízký minimální vklad 50 USD. Možnost kopírování obchodů. Denní webináře a zprávy z trhů pro klienty.
4.5
Hodnocení uživatelů
  ➡️ Trustpilot hodnocení 4,4/5 ⭐  (Průměr z celkového počtu 20 891 hodnocení) ➡️ Google play hodnocení 4,2/5 ⭐ (Průměr z celkového počtu 110 000 hodnocení)  
61% CFDs účtů retailových je ztrátových
Trading pomocí CFDs. Neomezený demo účet. Žádné poplatky za výběr nebo vklad. Upozornění na pohyby ceny i formou SMS. Česká podpora na online chatu.
4.0
Hodnocení uživatelů

 

➡️ Trustpilot hodnocení 4,1/5 ⭐  (Průměr z celkového počtu 13600 hodnocení) ➡️ Google play hodnocení 4,5/5 ⭐ (Průměr z celkového počtu 108000 hodnocení)

 

82% maloobchodních CFD účtů přichází o peníze.
Zaregistrujte se a jděte na další level
© Copyright 2025 ForexSrovnávač.cz